niedziela, 1 kwietnia 2012

Ostrzygli mnie!!!

Nikodem został brutalnie ostrzyżony! Ja chciałam wprawdzie pozapuszczać Mu jeszcze trochę włosy, ale Ojciec był nieubłagany i dziecię moje trafiło pod maszynkę:)
Teraz dopiero widać, jaki jest okrągły. Pytanie tylko, z czego? Tyfus wstrętny nic nie je a i tak wygląda, jak pączek w maśle. Zastanawiające zjawisko!


Nikodem jest zachwycony (ja mniej!). Ciągle biega i krzyczy, że dziewczyny w przedszkolu będą wniebowzięte i wszystkie się w Nim zakochają:) I na pewno będą chciały Go całować, bo będzie najprzystojniejszym facetem w całym przedszkolu:) A z wrażenia to im wszystkie zęby powypadają (chyba chodzi o to, że im szczęki opadną). Jak Rany Boskie, skąd Mu się biorą takie teksty??? Chyba za dużo telewizji ogląda!

1 komentarz:

  1. Świetnie wygląda, od razu doroślej :-) A dziewczynki będą zbierać zęby, oj będą ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj