sobota, 17 marca 2012

Sezon na placu zabaw rozpoczęty - fotorelacja

Dziś było tak pięknie, słonecznie i tak ciepło, że niektórzy chodzili nawet z krótkimi rękawkami:) My na razie pozbyliśmy się czapek i wskoczyliśmy w lżejsze buty i kurtki. Łupieże oczywiście od razu wyciągnęły mnie na plac zabaw, gdzie spędziliśmy ponad trzy godziny:)

Były oczywiście huśtawki:
Były wygłupy na zjeżdżalni:

Była dzika bieganina:
No i rzecz jasna prace wykopaliskowe:
Po prostu, sama radość. Teraz zmęczone łupieże oglądają grzecznie "Złotą rączkę", a ja mam chwilę odpoczynku. I muszę powiedzieć, że w całym tym wiosennym zamieszaniu udało mi się nawet dzisiaj umyć jedno okno:) W domu od razu pojaśniało.
Mam nadzieję, że jutro też będzie słonecznie:) Miłego weekendu życzę:)))

2 komentarze:

  1. u nas słońca było może ze 3 godziny, a potem wściekła mgła i zimnica. zazdroszczę pogody

    OdpowiedzUsuń
  2. My też cały dzień poza domem-korzystamy z dobrodziejstwa aury:)Lenka i Niko nie leniuchują na dworze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj