sobota, 13 października 2012

Wieszaczki na drzwi i szafki

W czwartek zakupiłam w Biedronce bardzo sprytne wieszaczki na drzwi i na szafki. Cztery sztuki za oszałamiającą cenę 4,99zł:) Bardzo przydatny gadżet! W moim przypadku znajdą one zastosowanie na kuchennych szafkach.


Oczywiście dwa wieszaczki z miejsca zostały zarekwirowane przez łupieże. Przywiesili je sobie na łóżku piętrowym. Na jednym Nikodem powiesił rękawiczki (żeby Mu nie zginęły i żeby zawsze wiedział gdzie są!), na drugim Lenka ulokowała swój plecak.


Zdjęcia kiepskiej jakości, ale właśnie wysiadła mi lampa błyskowa w aparacie:( Niemniej jednak z wieszaczków jestem bardzo zadowolona:)
post signature

8 komentarzy:

  1. Cudne są, szkoda, że nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny jeszcze być, bo w czwartek kupowałam. Różne rodzaje były.

      Usuń
  2. Przy okazji przypominam o klikaniu w reklamy i czytaniu artykułów, z góry dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie swietne, ale ja też nie widziałam ich u siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy ta firma produkuje ;) i w przystępnej cenie ;)
    Ja mam wiklinowe koszczyki do kuchni tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super takie wieszaki fajny patent

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj