piątek, 12 października 2012

Moje Lilla Lou

Dziś dotarła do nas wygrana w candy organizowanym przez Urwiskowo oraz Lilla Lou :) Paczuszka była dosyć pokaźna i zawierała mnóstwo niespodzianek:


 Przede wszystkim bardzo miło zaskoczył mnie krótki liścik skierowany do mnie i zawierający gratulacje z okazji wygranej. Dziękuję bardzo za ten miły gest:)





W paczuszce znaleźliśmy zeszyty kreatywne, kartki do segregatora i mnóstwo naklejek. Lenka jest zauroczona, ja również:) Zapowiada się naprawdę świetna zabawa!


 Lilla Lou to przede wszystkim kreatywne zeszyty, które doskonale pobudzają wyobraźnię i zmuszają do samodzielności i kreatywności. Lilla Lou to twórcze zabawy dla dziewczynek, pozwalające na stworzenie własnego stylu i własnego świata mody. To ogromne wyzwanie i mnóstwo możliwości dla małej projektantki:)
 



post signature

6 komentarzy:

  1. Mmm, jeszcze raz gratuluję i zazdroszczę super zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że bardzo kusi mnie perspektywa stworzenia własnej kreacji:D Tylko nie wiem, czy dziecko mi pozwoli:(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne to, zapytaj może ći pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiń jej jedną karteczkę i schowaj pod poduszkę, a jak dzieci będą spały to projektuj. A później fotka i na bloga z chęcią zobaczymy owoce Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj