środa, 10 kwietnia 2013

Upiekliśmy bułeczki

Wczoraj upiekliśmy sobie domowe bułeczki:) Przepis  zaczerpnęłam z bloga Ilonki - Kreatywnym okiem:
http://kreatywnymokiem.blogspot.com/2013/04/szybkie-kajzerki.html

Przepis jest bardzo prosty, bułeczki robi się błyskawicznie i są przepyszne!
  • 50-60 dag mąki pszennej
  • 3 dag świeżych drożdży
  • łyżeczka cukru
  • szczypta soli
  • 200-300 ml letniej wody
  • łyżka oleju 
 Wyrobiliśmy ciasto, uformowaliśmy bułeczki, przecięliśmy je na krzyż nożem a następnie posmarowaliśmy roztrzepanym jajkiem. Wszystko według przepisu:)

Na koniec wstawiliśmy bułeczki do nagrzanego piekarnika i piekliśmy około 20 minut. Wyszły naprawdę przepyszne, nie ma to jak domowe pieczywko:)

Ilonka, dziękujemy:)))



post signature

22 komentarze:

  1. ej no!! Wasze wyszły pięknie! :) pychota ja juz myśle o nastepnych heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł. Najważniejsze, że są proste w wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam domowe bułeczki, ależ mi smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lece po drożdże do sklepu i pieczemy !

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladaja wspaniale, a oczami wyobraźni czuje ich zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie domowe smakołyki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam smaka na te bułeczki :) może jutro zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie , chyba sama spróbuje , jutro z córcia upiec . Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga . http://beautifullittleprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pysznie wyglądają:]. Domowe są najlepsze. Wiesz co jesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe bułeczki :) Już dawno nie jadłam domowego pieczywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aż by się schrupało :))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj