piątek, 5 kwietnia 2013

Mydelniczki

W mydelniczkach Petite France zakochałam się od pierwszego wejrzenia:) Jedną z nich, z motywem lawendy (do kupienia: TUTAJ), otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem: Jestem nią absolutnie zachwycona i muszę powiedzieć, że świetnie się sprawdza w mojej łazience.


Drugą z mydelniczek nabyłam w drodze kupna z myślą o prezencie dla koleżanki (do kupienia tu: http://www.petite-france.pl/pl/p/Mydelniczka-w-formie-wanienki-Paryz/367). Nabyłam i stwierdziłam, że jest jeszcze piękniejsza, niż moja własna i idealnie komponuje się z moją czarno-białą łazienką:)


Myślałam nawet o tym, czy nie zamienić tych małych dzieł sztuki, ale ostatecznie lawendowa mydelniczka została u mnie, a paryska powędrowała do koleżanki, która zachwyciła się nią równie mocno, jak ja:)
A Wam jak się podobają???

Mydelniczki są do nabycia w sklepie: Petite France, cena: 38,- zł
W chwili obecnej w sklepie trwa wiosenna promocja na produkty inspirowane naturą (od 05 do 25 kwietnia 2013r.)


post signature

18 komentarzy:

  1. Do stylowych łazienek pasują. Ja wolę bardziej nowoczesne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie łazienka ani stylowa, ani nowoczesna:) Ot po prostu zwyczajnie zwyczajna:)

      Usuń
  2. cudowne te mydelniczki :) mi też się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie prezentują się w łazience. A i dzieciaki mają kupę radości kąpiąc w wanience ludziki lego:)

      Usuń
    2. ale i można potłuc ?? bo ja tego się obawiam bo wiadomo że bardziej by oni ją użytkowali jak ja hahaha aaaa nie ma dziurek na wodę ?? w dnie ?? ale powiem ci że obi mi się szalenie podobają

      Usuń
    3. Potłuc oczywiście zawsze można:) Chociaż porcelana jest dosyć gruba. A w dnie mają oczywiście trzy małe dziurki do odprowadzania wody:)

      Usuń
    4. rewelacyjne :) jednak ja wstrzyma się z zakupem do momentu, w ktorym Maksiu przestanie psuć wszystko dookoła ;)

      Usuń
  3. Super! Lubię takie cudeńka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe choć ja nie używam mydelniczek u nas standard mydło w płynie do rąk a do ciała gele zawsze wiec są w pojemnikach wiadomo jakich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, na mydło w płynie raczej się nie nadają:)

      Usuń
  5. cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydelniczki śliczne moje klimaty :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, ale wspaniałe te mydelniczki, moja łazienka jeszcze nie ma kafelek, ale kiedyś będzie miała i takie mydelniczki będą ją dodatkowo zdobiły

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj