piątek, 26 kwietnia 2013

Odwyk

Witam:) Zrobiłam sobie prawie tygodniowy odwyk od bloga. Po całym dniu spędzonym najpierw w pracy, a potem - z racji dosyć ładnej pogody - na placu zabaw, nie miałam po prostu siły, ani ochoty, ani natchnienia na pisanie czegokolwiek. Nie, żeby działo się u nas coś szczególnie absorbującego, czy ciekawego. Po prostu nie miałam siły. Czasami trzeba odpocząć od komputera:)
A dzisiaj u nas pogoda iście letnia, dzieciaki biegały z krótkimi rękawami, żarły lody i brakowało tylko, żeby w sandały wskoczyły:)

Biegnę zobaczyć, co u Was, bo pewnie sporo się przez te parę dni działo...

P.S. Przy okazji podaję link do ankiety studentki socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego piszącej pracę magisterską pt. "Rola literatury w wyjaśnianiu dzieciom zjawiska śmierci". Ankietę można wypełniać do 5 maja. Kto chętny, niech się wypowie - ankieta jest krótka i jej wypełnienie nie zajmuje dużo czasu:

http://socjopaci.net/ankiety/index.php/survey/index/sid/115262/lang/pl

post signature

12 komentarzy:

  1. Wow! U nas o krótkich rękawkach tylko pomarzyc można. do 12:00 było jeszcze nawet nawet, ale jak zeszła mgła to zimno się zrobiło...Brr.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, słonko to trzeba korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas podobnie :) całe dnie łazenia gdzieś robienia aż pisac sie nie chce

    OdpowiedzUsuń
  4. oj my też ostatnio całe dnie spędzamy na powietrzu i nie chce mi się otwierać kompa

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem tez tak mam jak caly dzien po za domem i czasu brak

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami taki odpoczynek się przydaje, ja zrobie sobie go w czerwcu, wówczas wyjeżdżam na wakacje ;)
    My też całymi dniami na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lenka wydoroslała, piekna dziewczynka rosnie:)) Niki bedzie musiał ja bronic jako starszy braciszek:)

    odwyk dobrze robi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A dzisiaj niestety już pada, ale przynajmniej jest ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka przerwa musiała być wspaniała:P

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas też pada i niestety jest dosyć chłodno :(
    Buziaki :* i oby pogoda do nas szybko wróciła.

    OdpowiedzUsuń
  11. wypelnione chociaz chyba chodzilo o inna grupe wiekowa dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj