sobota, 20 kwietnia 2013

Jak brat z siostrą:)

Łupieże siedzą przed telewizorem z wielką michą chipsów, katują "Potwory kontra obcy" - czyli normalnie zdrowy tryb życia:) Aaaaaa, całość popijają coca-colą.
W pewnym momencie słyszę pełen pretensji głos Lenki:
- Nikodem, Ty żarłoku! Nie jedz tyle chipsów!
Na co Nikodem spokojnie odpowiada:
- Kobieto, nazwanie mnie żarłokiem jest najlepszym komplementem, jaki mogłem usłyszeć! Dzięki:)
Naprawdę mocno się zastanawiam, skąd to dziecko bierze takie teksty!

- Mamusiu! Ja bardzo kocham moją siostrę, chociaż czasami doprowadza mnie do szału i chyba niedługo przez Nią osiwieję!!!

post signature

20 komentarzy:

  1. Hahahaha nie ma to jak rodzeństwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcie :) A teksty? Hmm ja wiem skąd. A poczekaj jak pójdzie do szkoły. Ja czasami udaję, że nie słyszę bo inaczej naprawdę bym osiwiała. A mieć brata-bezcenne. My z moim tłukliśmy się do końca podstawówki, a dziś jeździmy na wszystkie wakacje razem i nie wyobrażam sobie żeby Go nie było, chociaż pamiętam, że zawsze w dzieciństwie zazdrościłam koleżankom, które miały siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze chciałam mieć siostrę:) Niestety, mam "tylko" brata!

      Usuń
  3. mamusia wygadana, to co się dzieciom dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha nie ma to jak rodzeństwo ;) żałuję, że Maksiu nie ma... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby im tak zostało do końca życia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły ubaw:)) Dzieci są niesamowite!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. niech się kochają tak zawsze :)

    a teksty ma niezłe

    OdpowiedzUsuń
  8. No Boskie sa te toje dzieci. A zdjęcie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. he he rewelacja już się nie mogę doczekać kiedy mój młodszy zacznie gadać to dopiero bedzie wesoło

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rodzeństwo :)))) Buziaczki dla Nich pa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niki jest niesamowity :D czasem ja czytam Twoje posty sama nie wiem jak bym miała odpowiedzieć dziecku na takie teksty ;)

    oglądam rodzinkępl - tam jest kopalnia tekstów wykorzystywanych ostatnio przez dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj