czwartek, 7 lutego 2013

Moje ostatnie wygrane

Ostatnio brałam udział w konkursie organizowanym przez blog Kobiety w sieci. Konkurs wygrałam i w nagrodę otrzymałam piękną kosmetyczkę:

a w niej całe mnóstwo przeróżnych próbek świetnych kosmetyków:


 Z kolei w całorocznej książkowej rozdawajce organizowanej przez Urwiskowo wygrałam piękną książeczkę dla dzieciaków pt. "Nieuchronne konsekwencje" o przygodach małego, niegrzecznego delfinka.


Dziękuję bardzo:) Zarówno ja, jak i dzieciaki jesteśmy bardzo zadowoleni z wygranych prezentów:)
Warto brać udział w konkursach!
post signature

14 komentarzy:

  1. bo Kobiety w sieci to fajne babki, prawda? ;)))

    gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szczęściara :) piękne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  3. to się nazywa miec szczescie :) ja nigdy nic nie wygrałam ;/

    pozdr i zapraszam do nas www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki i życzę wiecej takich wygranych

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj