środa, 1 maja 2013

Mądry jestem niesłychanie!

Z cyklu "Mądrości Nikodema" dziś przedstawiamy:

1. - Mamooooooooo, patrz, rybka Mini-mini chrapie!
- To chyba oznacza, że najwyższy czas iść już spać.
- Może i tak, ale muszę Ci jeszcze powiedzieć, bo nie wiem czy masz świadomość, że ryby nie mają ogonów!
- Naprawdę???
- Mhm, bo to co mają z tyłu to nie jest ogon, tylko płetwa tylna!

2. Nikodem w Mcdonaldzie:
- Poproszę "hangurgera" z parówką!
- Yyyyyyyyyyyyy, takiego nie mamy.
- Phi, to niech będzie z samym ketchupem.
- Ale bez mięsa???
- A co, bez mięsa też nie macie??? To może chociaż dżem jagodowy macie?
Ostatecznie stanęło na nuggetsach:)

3. - Mamusiuuuuuuuuuuuuuuuu, a prawda, że dzisiaj jest święto i sklepy są nieczynne?
- Prawda.
- Tylko stacje benzynowe, tak?
- Tak.
- A na stacji benzynowej sprzedają papier toaletowy?
- Chyba raczej nie. Ale przecież mamy papier toaletowy!
- No właśnie chyba nie mamy, bo przed chwilą ostatnia rolka wpadła mi niechcący do kibla.
O żesz w mordę!


post signature

15 komentarzy:

  1. Dziecięce mądrości , oj trzeba ich słuchać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba słuchać i przede wszystkim zapisywać, bo szybko ulatują z pamięci:)

      Usuń
  2. Przy ostatnim punkcie padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiałam się, dzieci mają całkiem inne spojrzenie na rzeczywistość. U dorosłych to chyba lekko zanika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :DDD kocham dziecięce mądrości, czasem to zaskakują na MAX :) to ostatnie mnie powaliło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z papierem dobre ;) ale dostaniesz na stacji ;) przynajmniej u nas...

    OdpowiedzUsuń
  6. :)))))))))))))))))))))))) dziecięce mądrości są suuuuuper:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz, że to chyba jakaś plaga, bo my też dziś paradowaliśmy z papierem toaletowym przez całe osiedle, niczym z flagą jak na pochodzie pierwszomajowym.... A co do dziecięcych tekstów, to ja wymiękam, Eliza jak coś wymyśli to już momentami nie wiem czy śmiać się czy płakać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wygadany chłopak:) super!
    też wymiękam, a co będzie za kilka lat?:))
    uwielbiam teksty dziecięce

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jak czytam te wasze dialogi to z kazdym nastepnym łzy ze smiechu lecą mi mocniej:-p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj