niedziela, 19 maja 2013

Bazgroszyt.pl

Zapewne każdej Mamie znany jest doskonale portal Bazgroszyt zawierający gry i zabawy edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym, oraz co najważniejsze druki do nauki pisania i liczenia. Dzięki Bazgroszytowi mamy dziś okazję przetestować, między innymi, pakiet pt. "Logiczne myślenie".
Pakiet ten zawiera kilka modułów pozwalających dziecku rozwijać podstawowe umiejętności matematyczne. Są to: wzorki, labirynty, połącz kropki, sudoku, porównywanie.

Każdy z modułów zawiera około ośmiu zadań z danej dziedziny. Poniżej kilka przykładów zadań do rozwiązania:


Po wykonaniu każdego modułu dziecko otrzymuje dyplom mistrza, co jest dodatkową motywacją do poprawnego wykonywania zadań:

Moje dzieci od razu zapałały wielką miłością do bazgroszytowych zadań. Spędzają nad nimi całe wieczory:) Nikodemowi szczególnie przypadły do gustu zabawy z cyklu "połącz kropki". Dzięki temu nauczył się już liczyć do sześćdziesięciu:)

Bazgroszytowe zeszyty zdecydowanie polecam! Są to doskonałe ćwiczenia rozwijające u dziecka logiczne, matematyczne myślenie. Pozwalają również na ćwiczenie ręki i rozwijanie wyobraźni. A przed nami do przetestowania jeszcze cały alfabet:)


post signature

16 komentarzy:

  1. O! Super recenzja! Też tam bywamy i używamy.
    Pozdrawiamy ze słonecznej Bydgoszczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połącz kropki też bardzo lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w dzieciństwie uwielbiałam łączyć kropki:)

      Usuń
  3. swietny zeszycik pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeszyt pierwsza klasa :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sposób na spędzanie wieczorów! Muszę skopiować do Szczecina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sprawa dla Dzieci starszych ja już się nie mogę doczekać kiedy mój Mati zacznie takie bazgrozeszyty uzupełniać

    OdpowiedzUsuń
  7. też mamy sporo tego młody uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam się szczerze, że nie słyszałam o tej stronce, ale to pewnie dlatego, że na mojego bombla jeszcze za wszczesnie na tego typu zabawy. ale stronka i pomysły fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna sprawa. jak synek podrośnie, bo na razie to tylko uskutecznia mazanie długopisami po wszystkim co się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. może być, zwłaszcza na niepogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bazgroszytowi mówimy od dawna zdecydowane TAK :). Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mi juz się obiło o oczy :) ale jeszcze nie zaglądaliśmy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj