niedziela, 26 maja 2013

Komplementy

Niewątpliwie bardzo miło jest mieć rodzeństwo! Łupieże są tego doskonałym przykładem. Kochają się bardzo i często prawią sobie "komplementy". Dzisiaj jednak przeszli samych siebie:
- Nie żryj tyle słodyczy - mówi Lenka do Nikodema - bo będziesz gruby!!!
- Taaaaaaaaaaa, pewno! Popatrz lepiej na siebie! Przydałoby Ci się trochę ruchu! Masz figurę zamrażarki!
Ups, no to pojechał:)
- Idź lepiej umyć ryja, bo masz w czekoladzie!
- Nie odzywaj się, pani okrągła!
- Mamooooooooooooooooo, a Nikodem nieładnie do mnie mówi!
- Ale Ona pierwsza zaczęła!!!
Nie ma to, jak miłość między rodzeństwem:) Ale podobno "kto się lubi, ten się czubi"...


post signature

20 komentarzy:

  1. pewnie nie pocieszę Cię, ale nie z tego nie wyrasta się ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, no to sobie porozmawiali :) Ciekawe za ile u nas będą takie dyskusje... Pewnie Mała szybko się wyrobi przy Starszej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak miłość i wsparcie rodzeństwa... ha
    Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponoć rodzeństwa już tak mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko jakie teksty!
    ciekawe do kogo moja sie tak bedzie odzywac bo mam nadzieje ze nie do mnie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. To sie nazywa szczerość:-p

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, to pojechali oboje. U mnie jeszcze takich tekstów nie ma, ale myślę, że jeszcze trochę, jaki wiki zacznie zrozumiale mówić to tez się zacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha no to pojechali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz co mi się przypomniało?Jak ja z Bratem mając po jakieś 10lat wyzywaliśmy się od downów. I to było najgorsze jak można było wyzwać przeciwnika :) Teraz dzieci są zdecydowanie bardziej wysublimowane w kontrze na słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe normalne, kochające się dzieciaki ;) marzę o rodzeństwie dla Maksia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe śmieszne i straszne, ale też tak miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. już sie boje co by było jakby Adaś miał rodzeństwo hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. a ty myślisz że u nas inaczej z tym że Jas umie to gada adaś nie umie to wrzeszczy na Jaska :0 bebebebebebe jaja jak berety LP

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się! ja z moja siostrą 20 lat się lałam.. a teraz nie ma dnia żebyśmy d siebie nie zadzwoniły!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe, cudne rozmowy. ja takich zazdroszczę. u mnie wprowadzili już przeklinanie... ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj